t

Uppsalapics osv

2009-09-14, 00:27:21 / Kategori: Allmänt

sorry för ingen uppdatering men jag har inte kunnat skriva för jag har åkt på en sjukt lång roadtrip (haha eller nåt) till småland med mamma och sandra idag. vi lämnade en hund i oskarshamn och hälsade på farmor och farfar och jag vet inte allt.

however.  det var helt okej i uppsala igår, förutom att det var pissigt väder. men det blev lite bilder och allt ! grejen är att jag inte direkt ville ha min systemkamera med mig, så jag tog någon digitalkamera vi hade hemma. men tyvärr är den helkass, så de första bilderna jag lägger upp på min blogg är alltså asfula, vilket känns pretty obra.
dessutom äre bara bilder på banden vi såg och inget annat, men hoppas jag får andra bättre bilder från alex imorn !




ophilia



aim for the sunrise


nu blire sängen, godnatt !





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?