t

hejdå gotland

2010-05-15, 14:41:47 / Kategori: Allmänt

idag drar vi hem från gotland. älskar det här stället ! vill typ vara här hela sommaren,
men så har jag ett sommarjobb på turistbyrån i enköping hela juni. köttigt

jag och fittnooben kom nyss hem efter att jag köpte mitt tredje nagellack på 24h.
dom ser ut som glass, serri ! och så hitta jag skor, nomnom. men köpte dom inte, skoholicjulia

men iaf, så äre jävligt fint här. jag trackade sandra med kameran. stackars



random

östercentrum


pappas house




Postat av: Ellllllllll :)

sha! gillar att kolla din blogg, men man vet inte så mke om dej! Kan du inte svara på lite frågor som;

1. vad gör du om dagarna?

2, hur gammal är du ? vilken linje går du? för du går väl på gymnasiet??

3, hur lång är du?

4, hur bor du och var och med vem/vilka??

5, har du djur?

6, vart står du politiskt?

7, vart vill du bo i framtiden?

ojoj många frågor men svara gärna!!!! vill se fler inlägg och bilder hihi puss :)))))



2010-05-25, 18:18:44

Postat av: C

Kan man inte få se nagellacken? ^-^

Ska till Gotland för första gången vecka 27 :)



2010-06-20, 16:10:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?