t

;>

2010-07-20, 14:10:25 / Kategori: Allmänt

nu när jag ändå är igång kan jag ju berätta att jag är här i visby med
sandra, sara och linn och stannar till den 27:e. haha
 igår vare dräp längs strandpromendaden, vilket var rätt najs.
 idag verkar det bli en bakisdag (fast ingen är bakis) med film, tusen kilo pizza, cola och chips.
som egentligen är det jag äter varje dag lol.
kan kanske lägga upp lite bilder från sommaren när jag kommer hem härifrån. om det ens är värt ;>

men här en en bild som min pojkvän tog på mig för någon vecka sen :




Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram



2012-05-30, 08:58:29 URL: http://forum.modekampanj.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?